قالب سبز


79 دانلود
دانلود بازی و نرم افزار و فیلم
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 79 دانلود و آدرس 79download.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Smuggle Truck یک بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز و گرافیک دو بعدی ولی عالی می باشد که در آن شما به جابجایی قاچاقچیان و کسانی که قصد دارند به صورت غیر قانونی سفر کنند با کامیونی که دارید کمک و در قبال این کار دستمزدی نیز دریافت میکنید. در این بازی می بایست از مسیر های پر پیچ و خم و کاملا ناصاف و صعب المسیر عبور کرده و مسافران را بدون هیچ صدمه ای به مقصدشان برسانید. هم چنین در بازی Smuggle Truck زمان نیز نقش بسیاری دارد به طوری که اگر کارتان را دز زمان کمتری انجام دهید در نتیجه در آمد بیشتر و بهتری خواهید داشت.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


ادامه مطلب
[ شنبه 10 اسفند 1392برچسب:, ] [ 18:17 ] [ مهدی ]

بازی های فلش از دیرباز در میان کاربران اعم از مبتدی و حرفه ای محبوبیت ویژه ای داشته است. این محبوبیت به خاطر کم حجم بودن و عدم نیاز به نصب این بازی هاست، در کنار این ویژگی ها، یکی دیگر از خاصیت بازی های فلش این است که برای اجرای آن نیاز به سخت افزار آنچنانی نیست. در همین راستا تیم ایرانیان دانلود تصمیم به انتشار مجموعه ای از بازی های فلش تحت عنوان 100 بازی فلش گرفته است که امیدواریم مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد. در این مجموعه بیش از 100 بازی فلش گنجانده شده است که بازی های آن شامل سبک های اکشن، ماشین سواری، پازل، ماجرایی، ورزشی و … است. هم اکنون این مجموعه بازی زیبا را از سایت ایرانیان دانلود به طور رایگان دریافت کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 8 اسفند 1392برچسب:, ] [ 15:50 ] [ مهدی ]

برای افزایش تمرکز حواس ، دانلود این بازی را به شما پیشنهاد می کنیم

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, ] [ 21:0 ] [ مهدی ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 20411
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


کد حرکت متن دنبال موس